27. des. 2013

Teselskap

Kanskje ikkje eit ordentleg teselskap, for eg kan ikkje påstå at eg serverte noko særskilt med te, men eg har nettopp hatt tre fine middagsgjester på besøk ("måtte" berre få leggje ut eit bilete av den stilige tekanna me fann her heime og dei fine tekoppøyredobbane som eg fekk til jul). Me spiste litt middag, drakk kaffi, åt nokre julekaker, spelte "Party Alias" og lo ganske høglydt til tider! Kjempekjekt med besøk av så fine veninner, og du kan trygt seie at eg gleder meg til nyttårsaftan allereie! Elles har eg hatt nokre fine dagar her i heimen med familien. I går var me alle fire på kino, saman, for å sjå Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant. Eg hadde jo lese boka, men filmen var verkeleg artig, akkurat som boka. Me sat og lo gjennom heile filmen alle fire!

Legg igjen ein fin tanke