6. des. 2013

Te og eksamenslesing

Ein stor kopp med te er ikkje å forakte når ein er småforkjøla. Eg fekk ferskente og ei fin skei i adventskalenderen her om dagen, så då fekk eg jo testa dei ut begge to ;) Det er jo så typisk å bli tett i nasen og slapp i kroppen rett før eksamen. Men eg skal uansett klare å lese og komme meg gjennom pensumet før eksamenen som er på onsdag. For to dagar sidan, etter at me hadde vore på spa, var eg på julebord med Rhetorica, og då måtte eg jo pynte med litt (noko som de altså kan sjå på biletet om de var i tvil). Hadde ein kjempekjekk kveld med mange fine folk! Var ein tur innom jobben i går, og midt i øvinga, måtte jo så klart straumen gå. To gongar! Så me merka litt av uvêret som var her i går, ja. Nei, no får eg komme meg tilbake til eksamenslesinga.

Legg igjen ein fin tanke