9. des. 2013

Og slik pyntar me til jul


Er på skulen no og prøver verkeleg å lese til eksamen. Men å gå og vente i tre veker på at du skal ha ein, og berre ein, skuleeksamen, er lenge, så no er eg utruleg lei. Skal bli godt å ha ferie etter klokka tre på onsdag. For å ta ein liten pause, legg eg ut nokre nærbilete av julepynten som me har i leilegheita vår her i Kr.sand. Den lille bamsekorga fekk eg av mamma i adventskalenderen for ein god del år sidan. Eg synest den er søt, og den passar jo perfekt til å putte nokre små julegreier oppi. Elles har me nokon artige "gryntenissar" (dei du ikkje ser andletet på), og me har "god jul" i korssting som heng på kjøleskapet, noko som eg sydde på barneskulen ein gong. Bokstavane på det nedste biletet fekk eg av han der fine i adventskalenderen i fjor. Dei er enkle, men og så fine :)

Legg igjen ein fin tanke