25. des. 2013

Mange fine julegåver

Eg er heldig som har så fine vener og kjente, ein fin kjærast og ein utruleg fin familie, for under treet i år låg det mange fine gåver: ei veske, fine pynteting, øyredobbar som eg såg då eg var på PWC-messa (mamma fekk med seg at likte akkurat dei øyredobbane), knivblokk, fin fødselsdagbok og prikkete sminkevese, klede og raud clutch (som ikkje har komme i posten enno) og heimelaga nupperellesmykke! Fra ei av mine beste veninner, ho eg har spurt om vil vere min forlovar, fekk eg ei bryllaupseske, så sjølv om me har god tid, er det berre å byrje på planlegginga. Kjempenydeleg gåve og heilt genialt! Og av kjærasten min fekk eg god bodylotion frå Body Shop og ein stilig kjole med skulderputer og mange, mange prikkar. Midt i blinken! Tusen takk alle saman! Tenk at eg har så mange fine personar i livet mitt – ikkje på grunn av gåvene, men fordi dei personane er akkurat som dei er! Eg er heldig! Håper alle mine kjente hadde ein fin julaftan saman med herlege folk :)

Legg igjen ein fin tanke