31. des. 2013

Lita liste over det eg har gjort i 2013 som eg ikkje før har gjort

No er 2013 snart over, og etter ein idé frå sitrende.net, vil eg her oppsummere nye ting og opplevingar som 2013 har bringa med seg som eg ikkje har gjort før. I løpet av dette året har eg:

trulova meg med den finaste

blitt meir glad i språk som studieemne enn i litteratur

kjøpt meg blomstrande sko på impuls

vore på kino der det berre var oss to og ingen andre i salen

gråte så mykje at eg hikstar til denne scenen i Tørk aldri tårer uten hansker, med andre ord generelt sjå ein miniserie lik denne som rører meg så mykje

vore på spa med varmt basseng, ansikstmaske, kalde og varme dusjar og massasje

tinga tur til eit anna kontinent, berre oss to, og ingen reiseleiar

blitt ferdig med ein bachelorgrad

byrja å bruke raud leppestift, både i kvardagen og på fest

kjøpt speilreflekskamera

vore invitert til ei større tilstelling, ein konfirmasjon, som eit par ("til Silje med følgje...")

lese alle Harry Potter-bøkene på engelsk i løpet av ein haust

feira noko av påska hos svigers

blitt ramma av flystreik

og sikkert ein heil haug med andre ting, særskilt små trivialitetar i kvardagen som eg ikkje kjem på no i farten. Kvelden og natta blir feira med den same herlege gjengen som dei føregåande åra. Vil få ønskje alle mine kjente og kjære ein riktig god nyttårsaftan! Takk for det gamle og godt nytt år!

Legg igjen ein fin tanke