10. nov. 2013

Topp 5 – reisemål eg har sett

...og som eg fint kunne ha reist til om igjen og om igjen og om igjen, ja, de skjønner greia. Så dette er altså mine topp fem denne sundagen, ein sundag i november kor det er fint å mimre litt:

1) Zanzibar - blå himmel, blått hav, kvite strender, eit paradis på jord kor eg for snart fire år sidan tok dykkarlappen i eit heilt fantastisk farvatn

2) Hitra - Noregs sjuande største øy, og her har eg trått mange av mine barndomssomrar. Bading, fisking frå berget, UNO-speling til langt på natt, latter og glede

3) Korfu - eg har alltid likt dei greske øyer, og Korfu er ei av dei finaste med kjærleikskanalen, Achilleion, den lille kyrkja ute på Kanoni og nydelege solnedgangar

4) London - berre eitt ord: storbyferie

5) Krakow - ein by med mykje historie, gamle, men fine bygningar, god og rimeleg mat og så klart litt shopping

Legg igjen ein fin tanke