24. nov. 2013

Topp 5 – favorittar frå barndomen

Denne lista kunne ha vore så ufatteleg lang, så i dag gjer eg det enkelt og skriv ned dei fem fyrste minna frå min barndom som eg kjem på i farta, sånn her og no. Nokre av dei, til dømes Dumbo, vil jo alltid soleklart vere ein av mine favorittar; han er jo til og med her i Kr.sand med meg ;)

Dumbo - min absolutte favorittbamse som har vore med på mange, mange bilturar, og han har også vore ein runde eller to i vaskemaskinen

songkonkurranse - på bilturar på veg til Horten eller Hitra, hadde me ofte songkonkurransar der me plystra eller nynna på ein song og så måtte som dei andre gjette kva song det var

TAB X-tra - då me var sjuke og måtte vere heime frå skulen, var det ofte mormor som passa på oss, og ho gav oss alltid akkurat den brusen for at me skulle kjenne oss betre

pannekakefredag - eg laga røra, broren min steikte pannekakene, alle åt dei, som regel kvar fredag

leike i nabobarnehagane - me leika mykje med venene våre i barnehagane (som enno ligg omtrent vegg-i-vegg med huset vårt) i helgene då det ikkje var nokre andre der, og me hadde det kjempemoro med blant anna politi og tjuv

Legg igjen ein fin tanke