11. okt. 2013

Pensumlesing på ein fredag (og litt Harry Potter innimellom)

Som tittelen på innlegget tilseier, så er dette ein fredag kor eg verkeleg har lese ein god del pensum. Men for å ikkje gå heilt lei, har eg også tatt fram bok nummer fire i serien om Harry Potter og venene (til dels også fiendane) hans. Bileta over er frå slutten av bok nummer tre, Harry Potter and the Prisoner of Azkaban, kor Sirius, gudfaren til Harry, nettopp har sendt Harry eit veldig fint brev (og som vanleg blir jo eg litt rørt...). Elles er det lite som skjer her; det er skule, jobb og korps det går i. I morgon er det seminar med det eine skulekorpset, og neste laurdag er det haustmarknad med det andre. Og sjølv om hausten ikkje er min favorittårstid, blir eg ikkje lei dei fargerike blada som heng på trea eller ligg på bakken. Med dette ønskjer eg alle ein riktig god helg!

Legg igjen ein fin tanke