28. okt. 2013

Bra seminarhelg – snart er det Siddis Brass

Ei fin og bra seminarhelg er over, og me byrjar å bli klare til Siddis Brass som er i Stavanger no til helga. Det er berre nokre dagar igjen. Sjølv om eg gleder meg mykje, så gruer eg meg litt også. Ikkje berre fordi det er ein konkurranse, men også fordi helga kjem til å gå i eitt, det blir omtrent ikkje tid til å setje seg ned og slappe av. Skulekorpsa som me jobbar i, skal nemleg ha ein Halloweenkonsert her i Kr.sand på sundag, så rett etter at me har vore på scenen på laurdag, ber det tilbake til Kr.sand. Heile sundagen går dimed med til denne konserten. Men, men. Det blir jo uansettt kjekt å bu nokre dagar heime på Sola igjen, sjå foreldra mine, treffe kjentfolk på Siddis Brass, berre gjere noko anna enn det me pleier å gjere i helgene. Liker å ha det litt travelt også av og til ;)

Legg igjen ein fin tanke