22. sep. 2013

Topp 5 – reisemål eg ikkje har sett

Om hausten er det ekstra kjekt å drøyme om å reise til varmare strøk eller til stadar der ein ikkje har vore før. Eg får i alle fall ein ekstra trang til å utforske nye stadar, reise bort frå kalde, mørke Noreg. Afrika, Asia, Latin-Amerika, det er mykje som freistar, men nokon stadar meir enn andre. Så i dag drøymer eg meg bort med ei liste over mine fem favorittreisemål som eg ikkje har sett før:

New York - mest på grunn av Broadway, for eg elskar jo musikalar (men også for å shoppe litt)

Frankrike - same kor, men eg har alltid hatt lyst til å sjå ein del av Frankrike, slik som Paris, Nice, Euro Disney, Cannes, og det franske språket er jo så fint

Island - nydeleg landskap, fascinerande språk og så utruleg fine smykke og vakre ringar

Praha - storbyferie i ein by med mykje historie (eller kanskje Roma eller Wien eller ein heilt annan storby med historie og fine, gamle hus...)

New Zealand - spennande kultur- og dyreliv

Legg igjen ein fin tanke