25. aug. 2013

Topp 5 – norske filmsitat

Filmsitat. Eg byrjar i det små, for å plukke ut berre fem filmsitat frå utanlandske filmar er ikkje så veldig enkelt. Norske filmar er ikkje det eg ser mest av, det skal eg ærleg innrømme, men eg har nokre som eg har sett mange gongar (og som du kan sjå er tre av fem barnefilmar):

"Høm, høm...HØM, HØM"
"Er'e meg du snakkær te?"
"Kæm ællårs?"
"Det stå'kke her at jeg heter høm-høm"
- fantastisk dialog mellom Nøtterø og Bergen i Stompa, selvfølgelig! (som ikkje er med på biletet fordi filmen ligg på Sola)

"Beklager. Jeg greide å miste kaffen i veggen"
- Jon etter å ha kasta kaffikoppen rett i veggen i deUSYNLIGE

"Men du? Har du någen gang sett at skyene kan likne på ting? Det e all slags der oppe. Hunder, katter, mennesker, alt. Ser du, Jarle, ka syns du det likne på? Ein kanin kanskje" 
- noko av det siste som blir sagt i den fine stavangerfilmen Mannen som elsket Yngve

"Og til frokost får vi nydelige, åtte dager gamle brødskiver med masser av ingenting på. Vi får det naturligste av det naturligste, det sunneste av det sunneste å drikke" 
"Hva da?"
"Vann" 
- Sebastian som forklarer til lille, søte Kamilla kva han får av mat og drikke i fengselet i Kamilla og tvyen II

"Voi, voi. Kem skulle trudd at eg skulle få rockefot? [...] Bravo! Dette vil me ha i Norsk Riskkringklasting"
- kringkastingsjefen etter framføringa av "Valborg oh oh ye ye", sunge av Kjell, Egon, Benny og Dynamitt-Harry, i Olsenbanden jr. på rocker'n

Legg igjen ein fin tanke