11. aug. 2013

Topp 5 – Disneysongar

Helga har gått altfor fort med blant anna besøk frå Sunnmøre, tur nede i sentrum og lesing ute i sola. Uansett. Vekas topp fem-liste er Disneysongar. Dette er også ein kategori kor eg kunne ha ramsa opp ganske mange songar, så eg har dimed nokre kriterium for å plukke ut mine topp fem: den må vere med tekst og den skal vere frå ein rein animasjonsfilm (viss ikkje kunne omtrent alle songane vore frå Mary Poppins). I tillegg skal fem filmar vere representert på lista, berre ein song frå kvar film, for å få variasjon. Her kjem dei, mine favorittsongar frå Disneyfilmar:

"God Help the Outcasts" frå The Hunchback of Notre Dame - nydeleg song som eg har spelt mange gongar frå ei av Disneybøkene mine (spelebøker for trombone som eg fekk då eg var yngre)

"I Just Can't Wait to Be King" frå The Lion King - livleg song med ein god del lydar, til dømes løvebrøl

"Colors of the Wind" frå Pocahontas - hugsar godt at me song denne i skulekoret, og eg liker faktisk den norske versjonen også

"Kiss the Girl" frå The Little Mermaid - herlege Sebastian, krabben over alle krabbar, syng denne songen med stor innleving

"Hail to the Princess Aurora" frå Sleeping Beauty - eigentleg ikkje ein song eg høyrer ofte, men eg har alltid likt namnet Aurora, og melodien er fin, majestetisk og lett å hugse ;)

Legg igjen ein fin tanke