23. juli 2013

Sol, sykkelvêr og siste dag på jobb


Siste dag på Gamlingen er i morgon. Sommaren har gått litt for fort (gjer den ikkje alltid det, kvart einaste år?!). Eg har jobba i seks veker, og har til saman sykla ca. 350 km, akkurat ja, 35 mil (og så har eg tatt bussen nokre gongar, så eg har reist enno meir alt i alt). Det har vore seks fine veker med fine folk; siste veka også med fint vêr og mykje folk. På laurdag var Stavanger Aftenblad innom for å skrive om at Gamlingen enno lever. Anlegget skal nemleg rivast til fordel for Ryfast, og mange trur det allereie er rive. Men det skal stå i to år til. Artikkelen kan du finne her med bilete. Grunnen til at eg nemner dette no, er fordi me har merka forskjell berre frå laurdag til sundag på antall gjestar. Så klart: fint vêr har mykje å seie, men det var jo fint på laurdag også... Uansett. Det er i alle fall kjekt med fleire badegjestar :) Ein dag igjen, og når kvelden i morgon kjem, tar eg flyet til Vigra og buss til Sjøholt. Skal bli kjekt å sjå kjærasten min og hans familie igjen :)

Legg igjen ein fin tanke