7. juni 2013

Helg utan pensumbøker

Etter å ha vore på skulen på onsdag, og etter å ha slappa av ei stund heime, var eg på avslutningsfest utpå kvelden hos nokre av dei frå kommunikasjonsklassen. Siste året vårt har jo vore breddefag, noko som vil seie at mange av oss har gått i ulike klassar, nokre har til og med gått på andre skular. Difor var det nok ikkje alle eg traff, men det var utruleg kjekt å sjå ein god del av dei på festen. Og så er det jo alltid kjekt å ha eit høve til å kle seg i fine klede ;) Eg gjekk for den blå peplumkjolen som eg har på meg på biletet. For det fyrste er den blå, kongeblå, og for det andre er det ein peplumkjole. Og med festen, var skuleåret plutseleg over. I dag har mannen i huset sin siste eksamen, og så har me ei veke her i Kr.sand før me reiser til Sola neste fredag. Det er meldt strålande vêr heile helga, og det skal me utnytte til det fulle – utan ei einaste pensumbok!

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Schtiilig....:-)

Og gratulerer så masse med overståtte eksamener med gode resultat!

Silje sa...

Tusen takk! :) Ja, no var det jaggu meg godt å få ferie :)

Legg igjen ein fin tanke