14. juni 2013

♥ Fire og eit halvt år ♥


Fire og eit halvt år med han der fine, min trulova. Eg er så utruleg glad for at det er oss to, at me er saman, har halde saman og om nokre år skal gifte oss. Me er nettopp komme heim til Sola, og skal ha nokre fine dagar her før eg byrjar å jobbe på måndag. No blir det litt utpakking. Eg tenkjer det blir god, heimelaga pizza og film her i kveld, både fordi det er fredag og som ei bittelita feiring ♥

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Gratulerer til turtelduene :-)

Veldig koselig innlegg! Fikk du roser i dag også?? Tror ikke det med blomster er noe genetisk.... :-)

Silje sa...

Tusen takk! Dei rosene som du ser på biletet, er nok frå bursdagen min, så nei, eg har ikkje fått roser i dag. Men eg fekk eit kjempefint smykke, og så har me vore på kafé i sentrum her på Sola :)

Legg igjen ein fin tanke