4. juni 2013

Ferien er på veg

Ein eksamen igjen. Tre er overstått. Eg er glad. Kan snart byrje å lese andre bøker igjen, endeleg få nyte sola, sånn på ordentleg. Den varme sola som står på himmelen. Kanskje gå ein tur i skogen, høyre fuglane kvitre, finne roen. Om under to veker byrjar eg å jobbe på Gamlingen, der eg jobba i fjor. Dette semesteret har gått så altfor fort, og eigentleg så sit eg no med ein bachelorgrad i lomma. Eigentleg. På grunn av nokre emne som var for like, fekk eg reduksjonspoeng, "minuspoeng", så for å få godkjent heile graden min, må eg ta eit emne til hausten. Men det gjer ingenting, eg har jo visst om det ei stund. I tillegg er det då han fine er ferdig med sin mastergrad, me blir rett og slett ferdige samtidig. Kva skal me etter det? Tja, ut å reise, til USA, er planen, før me buset oss, og før eg kanskje byrjar på ein mastergrad. Me får sjå. Tar det litt som det kjem. Litt sånn "hit eit steg, og dit eit steg...". Uansett. No skal me i alle fall nyte ferien som er rett rundt hjørnet :)

Legg igjen ein fin tanke