26. mai 2013

Topp 5 – akkurat no


No. Akkurat no. I denne augneblinken. Det er mine topp fem denne sundagen. Så klart er det noko som alltid vil vere på ei slik topp fem-liste, til dømes familien min, kjærasten min, Dumbo, mine vener, trombonen min... ja, de skjønner. Men eg har i alle fall prøvd å plukke ut mine topp fem, akkurat i dag, her og no (om eg då altså ser bort i frå dei nemnde ovanfor):

sol - denne helga har vore prega av skikkeleg sol og sommarvêr, og eg diggar det

Inspector Morse - eg byrjar å nærme meg slutten på denne krimserien, noko som eg eigentlig ikkje liker (men om eg vil det, kan eg jo berre sjå den om att og om att og...)

lesebrettet mitt - nei, eg har ikkje konvertert for godt, men når eg fyrst har eit lesebrett, er det kjekt å bruke det (og det er veldig praktisk å samle bøkene på ein stad)

speilreflekskameraet - i påska kjøpte eg meg mitt fyrste speilreflekskamera, brukt, men det funkar og det er så utruleg kjekt å ta bilete med bra fokus, særskilt no som det spirer og gror

kirsebærtre - dei lyserosa blomane som blomar på eit slikt tre, er berre nydelege å sjå på

Legg igjen ein fin tanke