22. mai 2013

Gult


Blå er favorittfargen min, og då særskilt den kongeblå fargen. Rett bak kjem turkis, så raud, så er det kanskje lilla, og så... Eg er jo generelt ein fargerik person, så sjølv om kanskje ikkje gult er den fargen eg liker best, så er det kjekt å ha nokre plagg og duppedittar i forskjellige fargar, også i gult. No som det spirer og gror for fullt ute, er det så mange fargar å sjå, og gult er ein av dei. Eg blir så glad, så glad. Fargar gjer livet så mykje enklare, fargar gjer meg glad, eg blir lettare til sinns, meir motivert (og motivasjon trengst i desse tider...). På tapetet i dag stod det fyrst pensumlesing (i dag: språkhistorie), og då det var gjort, blei det ein tur til Sørlandsparken. Me hadde ein del ærend som var greitt å få unnagjort, men me orka ikkje å stresse. Me brukte god tid, åt middag og tok oss til og med ein runde på Living. Såg på sofaer, bord og generelt interiør; har så lyst til å kjøpe ei eiga leilegheit no, sånn no med ein gong. Eg vil så gjerne innreie ein heim, ein heim som berre er vår. Men eg får vel fortsette å drøyme litt til. Ein gong blir det jo vår tur, berre ikkje akkurat no.

Legg igjen ein fin tanke