28. apr. 2013

Topp 5 – barnesongar

Eg har lenge hatt lyst til å ha eit fast innlegg i veka med ein gjennomgåande tittel. Så frå no av skal eg prøve, kvar sundag, å få skrive eit innlegg med tittelen "topp 5". Fyrst ut blir då "Topp 5 – barnesongar", mykje fordi eg nettopp høyrde ein barnesong på iTunes. Eg kjem ikkje til å ta med Disneysongar i dette innlegget; det kjem sikkert til å bli ei eiga liste med berre Disneysongar ein annan sundag. Songane på lista er valt med tanke på mine minne til desse songane. Ein mann som Egner burde sikkert ha vore med på lista, men han har jo så mange å velje mellom at det nesten blir litt vanskeleg. Her kjem uansett lista over mine fem mest minnerike barnesongar:

"Lillebror er lillebror, og Knerten er meg" - eitt ord: Anne-Cath. Vestly

"Kongen på havet" - mange gode minne med denne songen og generelt Kaptein Sabeltann

"Pelle Politibil" - teksten, frå kjenningsmelodien om den snakkande politibilen, sit enno

"Lille Måltrost" - ein nydeleg song som eg faktisk syntest var litt trist då eg var lita

"Kjære Gud, jeg har det godt" - fordi pappa alltid song "cha-cha-cha" på slutten av denne songen

Legg igjen ein fin tanke