12. apr. 2013

Mindre og mindre snø...

"Morgonstund har gull i munn". Eg veit ikkje heilt om det er sant, eg. I alle fall ikkje når du står opp, ser ut vindauget, og det fell ned kvite dottar frå himmelen. Slik var det i går. Eg er ingen morgonfugl, men med kokt egg til frukost og ein god kopp kaffe, pleier det å vere ein grei start på dagen. Men ikkje i går. No er me jo midt i april, og det skal, i mine auge, ikkje snø no! Men så eg må jo innrømme at det i løpet av dagen roa seg ned, og utpå kvelden var det berre regn. Enno er det nokre kvite flekkar ute i hagen, men i løpet av helga (sundag) skal det regne ein heil masse, og då satsar eg på at det nesten er borte. Og etter det, kven veit. Kanskje kjem våren for fullt, sånn på ordentleg? Men det kan godt regne ein del no i helga, for me skal begge to på skulen og lese til eksamen. Å gå på skulen ein laurdag, sitje der i nokre timar, kanskje fire-fem, for så å gå heim og berre nyte kvelden, det er så utruleg fint. Eg diggar slike laurdagar! God helg, folkens!

Legg igjen ein fin tanke