10. apr. 2013

I bedet

I bedet kan ein finne mykje rart. Var ute og tok nokre bilete ute i hagen her om dagen, og då såg ein snigel som eg fekk så lyst til å ta bilete av. Dei brune og svarte sniglane, dei som er slimete og i mine auge berre ekle, er ikkje noko særskilt fotoobjekt. Men dei som lever i eit lite hus, dei som har heimen sin med seg overalt, dei er ganske så fine. Når eg er inne på bed, så har eg ei lita fortelling om eit bed og ein ring: eg var vel åtte år då eg var i eit barneselskap. Me leika ute i hagen, eg trur det var "tikken", då eg plutseleg mista ringen som eg hadde på fingeren. Alle leita, men ingen av oss fann ringen min. Eitt år etter, då våren atter kom, hadde mora til ho eg var i selskap hos, funne ringen min i eit av blomebeda deira. Den ringen har eg faktisk den dag i dag.


Eg fann også nokre fine, blå blomar i det same bedet då eg var ute og tok bilete i går. Håper berre det held seg slik, med blomar som gror og graset som blir grønare. Det er nemleg meldt regn og sludd i morgon og på fredag. Eg kryssar fingrene for at det ikkje blir snø; me er jo midtvegs i april, og treng verkeleg ikkje noko meir kvitt ute no. Neida, det blir det ikkje, det veit eg!

Legg igjen ein fin tanke