17. apr. 2013

Heimestrikka jakke :)

Vel. Dagane går i eitt. Eg spring frå skule til korps til skule igjen og så til jobb. Eg klagar ikkje, det er jo slik det skal vere. Men når dagane går slik i eitt, går tida så altfor fort, og eksamen nærmar seg "styggfort". Siste forelesning er neste tysdag, og då har eg nøyaktig tolv dagar å lese på før den fyrste eksamenen går av stabelen. Det skal nok gå greitt. Sånn eigentleg. På måndag hadde me note- og lagerrydding på øvinga, så det blei ikkje ein heilt vanleg øving. Men med positive folk, gjekk jo ryddinga som ein leik! Vil gjerne få vise fram den fine jakka som mamma strikka til min bursdag. Den er varm, mørkeblå og berre nydeleg. Det som er litt vittig, er at jakka liknar ei som eg har sett i ein katalog og som no er limt inn i inspirasjonsboka mi :) Oppskrifta på jakka, fann ho her, modell nr.8. Detaljen bak på jakka, gjer heile plagget! Tusen takk til min fine mamma :)

Legg igjen ein fin tanke