8. mars 2013

Vår og speleoppdrag

No blomar miniorkidéen sånn heilt på ordentleg (det er åtte dagar mellom dei to bileta), og det blomar jo også ute, så no er den her – våren! Det er lysare ute, og sola skin så mykje at det faktisk går an å gå til skulen uten å ha på ullstrømpebukse! Denne veka har vore som dei fleste veker, nemleg fylt med skule, jobb og korps. I morgon tidleg skal nokre av oss i brassbandet ut på eit lite speleoppdrag, noko me alltid er på jakt etter, både for å marknadsføre oss sjølv og også får å få inn litt til korpskassa. Speleoppdrag er jo den kjekkaste måten å gjere det på, for då får me faktisk spele og ha det gøy :) Ikkje for det; ein vanleg dugnad, som til dømes parkeringsvakt, er jo greitt og kan vere gøy det også, men det er jo spelinga me verkeleg brenn for. Og som vanleg blir det nok ein del lesing i helga; neste uke er det nemleg "dansk uge" på mitt studie, og det er ein del pensum som skal lesast til då (og det på dansk så klart). Eg tar jo nordisk språk og litteratur som siste året i bachelorgraden min, så det at me skal ha ei veke med danske forelesarar, er ein del av studiet dette semesteret. Eg trur det kan bli interessant og lærerikt. Håper berre eg greier å forstå det dei seier ;)

Legg igjen ein fin tanke