16. mars 2013

SNØ!

Eg lærer aldri! No som eg faktisk, sånn heilt på ordentleg, trudde at våren var komme for å bli, byrjar det å lave ned med kvite dottar frå himmelen. Eg er så himla lei den kvite massen som berre skaper kaos og kulde! Men når det er sagt, har eg elles hatt ei veldig fin veke der eg har lært mykje om dansk, og med flinke forelesarar, gjekk det overraskande greitt å forstå det som blei sagt. Skulle gjerne hatt fleire av slike forelesarar, dei som verkeleg gir av seg sjølv, får oss studentar med og skaper engasjement. For min del kunne me godt ha hatt endå ei veke med dansk :) Trass i at snøen kom i går, blei det ein fin dag fordi eg hadde ein avtale med to av mine beste veninner her i byen. Det var altfor lenge sidan sist at me alle tre hadde vore med kvarandre, så difor var det ekstra kjekt å ha ein heil kveld på oss til å lage god mat, slappe av og berre snakke om alt mellom himmel og jord. Ein treng ein slik jentekveld i ny og ne. Denne helga her kjem til å bli roleg med litt lesing (både pensum og ikkje-pensum), får besøk av ei anna veninne i kveld og det er vel eigentleg det... Og for de som lurer: ja, det var verkeleg så grått ute i går som det de ser på biletet!

Legg igjen ein fin tanke