31. mars 2013

Siste dagane i påskeferien

Nettopp komme heim (til Sola) etter nokre fantastiske dagar på hytta som ligg ved Moslivatnet. Sola har vore å sjå heile vegen, det har vore blå himmel og om kvelden dukka månen opp i all si prakt. Huff, slike feriar går så altfor, altfor fort. Er mykje eg gjerne ville ha gjort som eg ikkje kom i gong med. Men eg tenkjer også at eg har fått gjort ein god del og elles har eg lada batteria mine med tanke på jobb og skule. I morgon er det tilbake til Kr.sand, og på tysdag er det jobb. Tilbake til kvardagen med andre ord. Vel, vel. På hytta har me som nemnt hatt det veldig fint med


dei siste episodane av "Påskelabyrinten"

krimbok

påskegodt

hengt opp ein tuba med lys i på den eine hytteveggen

spelt brettspela "Alias" og "Bezzerwizzer+"

testa ut mitt nye kamera





laga god mat

nydeleg måneskin over vatnet, rundt midnatt

hatt besøk av både to- og firbeinte

hengt opp namneskilt (namnet "Ørneredet", som altså er namnet på hytta vår)

quizkonkurranse

pappa prøvde seg til og med på skøyter ute på det islagte vatnet

og elles har me berre slappa av og nytt dei siste dagane av denne fine påskeferien.

Legg igjen ein fin tanke