2. mars 2013

Nummer femhundre!

Innlegg nummer femhundre - 500! Sidan september 2009 har eg skrive her på bloggen om mitt liv slik at dei der heime på Sola (og andre som er, og har vore, interesserte) veit korleis eg har det. Det starta på folkehøgskulen ute på Bømlo, den nydelege øya, og sidan har eg berre fortsatt. Så får me sjå kor lenge eg held på ;) Har utruleg nok vore ein tur på skulen i dag. Hadde ingen oppgåve som skulle skrivast, ei heller noko spesifikt pensum som måtte lesast (det gjorde eg nemleg i går). Men eg fekk melding på mobilen i går om at dei to bøkene som eg hadde resevert no var klare til å bli henta. Og dimed tok me oss ein tur til skulen i dag. På ein heilt vanleg laurdag. Tok like godt med meg ei av pensumbøkene sånn at eg fekk gjort noko fornuftig sjølv om eg ikkje var absolutt nøydd til å gjere det i dag :) Har også fått printa ut nokre dokument, og er no klar for ein ordentleg laurdagskveld! No som våren byrjar å nærme seg, fekk eg så utruleg lyst til å gå med kjole i går; det var sol og knallblå himmel ute. Som sagt, så gjort! Og her ser de bilete av kjolen, ein herleg, rød kjole som har eit litt gammalt preg over seg. Denne kjem til å bli ein av mine favorittar – både utover våren og også når sommaren kjem :D

Legg igjen ein fin tanke