2. feb. 2013

"The Present Age"

Og så var det atter ein gong helg igjen. Ein ny månad, februar, er her, og det betyr NM i brass. Konkurransen går av stabelen neste helg, så denne helga her kjem til å bli ei skikkeleg øvingshelg. Me startar ikkje øvinga før klokka fire i dag, men til gjengjeld skal me øve i morgon, mandag og tysdag før me reiser til Bergen på torsdag. Eg trur eg har nemnt kva stykke heiter før, men det heiter i alle fall "The Present Age" og er komponert av Leslie Condon. Eg trur dette blir bra, eg. Hadde ein veldig effektiv lesedag i går der eg fekk gjort alt det eg hadde skrive opp på planen min. Er så utruleg kjekt å ha slike dagar der ein får gjort alt det ein skal, slik at ein kan ta fri på kvelden med god samvit. Fekk også øvd litt på stykket og berre spelt litt forskjellige songar. Er ikkje så ofte eg tar fram andre songar og speler berre fordi det er kjekt. Men det gjorde eg altså i går ;) Når me kjem heim i kveld, blir det heimelaga pizza og antakeleg ein film på skjermen. Ordentleg laurdag med andre ord! Eg håper at alle saman får ei fin helg!

Legg igjen ein fin tanke