10. feb. 2013

Solatur og morsdag :)

Nummer seks av femten i vår divisjon. Det same som i fjor. Om ikkje anna held me oss stabile og eg trur dei fleste er nøgde med det. Eg er veldig nøgd! :) Hadde ein kjempekjekk kveld med gjengen frå korpset på fredag. Mykje musikk, mykje snakking, lått og løye. I og med at bussen til Stavanger gjekk klokka ni frå bussterminalen i Bergen, måtte me stå opp ganske tidleg i går (tidleg til å vere ein laurdag). Alarmen ringte klokka sju, slik at me fekk tid til å pakke og spise ein god hotellfrukost. Gjekk bort til bussterminalen, og me rakk bussen. Fem timar på buss er litt mykje, men heldigvis er det jo to ferjar på vegen, så ein får bevegd litt på seg, rista litt på beina. Mamma henta oss i byen litt over to, og resten av dagen tok me det heilt med ro. Spelte litt kort, han fine høyrde på nokre korps på TV2 Sumo og eg fekk lese ut ei av pensumbøkene mine :) Åt god middag saman med min fine familie. I dag feirar me morsdagen (ho fekk spelet "Alias" av oss) og slappar av før me utpå ettermiddagen skal reise tilbake til Kr.sand. Ei veldig fin helg nærmar seg slutten!

Legg igjen ein fin tanke