21. jan. 2013

Litt for kaldt ute

Lite nytt å dele herifrå. Det er framleis ganske så kvitt ute, og beina blir brukt flittig for å komme oss til og frå skulen og jobb. Det er jo vel og bra, det, men eg er ein person som ikkje har så altfor mykje til overs for snøen. Eg drøymer om varmare vêr, lysare dagar, dagar der vatnet er så varmt at til og med eg vil hoppe uti, plaske og svømme. Slik som vêret er på biletet, det er slik eg vil ha det no. Men me er jo i januar endå, så kva anna kan eg forventa?! I helga fekk eg senka skuldrene etter ei lang og travel (men kjekk) veke. Me var ein tur innom butikken på laurdag, men elles så heldt me oss inne. Ute har det jamt over vore 6-7 minusgradar (med minus 15 som det lågaste), og det er då det er godt å ha ein fin kjærast og eit varmt teppe – og kanskje ein kaffekopp i handa. Har fått lese litt i nokre av pensumbøkene mine, vaska ein del klede og som sagt slappa av. På laurdag såg me den siste filmen i serien om Indiana Jones (ikkje min favoritthelt, men no har eg i alle fall sett dei), og i går blei det den vakre filmen Cinema Paradiso. Då kom det nokre tårer hos meg, ja.

Legg igjen ein fin tanke