19. jan. 2013

Fagdag, kino og spelekveld



Eg veit eg allereie har delt denne traileren før, men eg vil gjerne dele den igjen. Grunnen til det er at eg i går var på kino saman med han fine og to vener av oss, og då var det akkurat denne filmen me såg. Historia kjenner eg frå bok, film, TV-serie og ein filma sceneversjon av musikalen. Sjølve musikalen har eg aldri sett live, men eg er jo glad i musikalar, og då eg høyrde at denne skulle bli filma (ikkje berre ein filma versjon i frå scenen), visste eg at denne måtte eg få med meg. På kino. Men før det blei kino, var eg på Rhetorica sin fagdag, og i år var temaet "krisekommunikasjon". Me fekk høyre flotte og interessante foredrag frå Per Høiby, Kåre Melhus og Trond Blattmann. Kjempebra gjennomført av Rhetorica. Var heimom ein tur, og klokka halv seks byrja filmen. Filmen eg snakkar om, er jo så klart Les Misérables. Det meste av replikkar blir anten resitert eller sunge, så ein bør like musikal for å sjå filmen. Likevel anbefaler eg den uansett! Skodespelarane som er med i filmen, er kanskje ikkje songarar, men musikken er jo fantastisk, og Anne Hathaway er veldig god i sin rolle som Fantine (sjekk ut hennar versjon av "I Dreamed A Dream"). Eg grein ein god del i løpet av filmen, noko som ikkje var overraskande ;) Etterpå dro me alle fire heim til oss, åt heimelaga hamburgarar og spelte spel. Ordentleg koseleg og artig! Håpar på ei rask gjentaking!

Legg igjen ein fin tanke