30. des. 2012

Snart er det 2013...

Nyttår. Nytt år. Det nye året nærmar seg. 2012 har gått fort slik som dei, åra, ofte gjer. Gjennom året har eg for det meste halde på med studiane og korps, både som instruktør og som musikant. I månadsskiftet februar-mars var me, sambuaren min og eg, ein tur til London. Det sit igjen som noko av det kjekkaste eg opplevde i år :) Spelte mykje på 17.mai, hadde eksamen, og då sommaren kom, jobba eg i hele ni veker, dvs. heile ferien! Har jo også vore mykje med venene mine, både de i Kr.sand og folk her på Sola. Korpskonkurranser har det også blitt, og tid med familien. Og no, etter nok eit haustsemester, er det snart på tide å ringje inn det nye året. Eg har ingen store nyttårsforsett, men som mange andre synest eg det er ganske ålreit å kunne starte på nytt. Nytt år, nye sjansar. I morgon skal me feire nyttår saman med den gjengen me har feira med dei to føregåande åra. Eg gleder meg til god mat, quiz, mykje snakking, god musikk, ja, berre vere saman med flotte vener. Godt nyttår alle saman!

Legg igjen ein fin tanke