18. des. 2012

Kafé- og handletur :)

Dagane her på Sola går fort, og plutseleg har eg snart hatt to veker juleferie. Allereie! Tida går ofte litt for fort når ein har ferie. Det er så mykje ein vil gjere og så mykje som skal bli gjort, og plutseleg er kvardagen her igjen. Men eg skal i alle fall nyte ferien så godt eg berre kan :) Har i dag vore i Stavanger sentrum saman med ei av mine besteveninner på endå meir julehandling. Eg er jo ferdig med handlinga, men det var ikkje ho, og då ho spurde meg om eg ville vere med, så svarte eg så klart "ja". Kjempekjekt å endeleg få treffe ho igjen; det er ikkje så altfor ofte at me får sjå kvarandre når ho bur i Trondheim og eg i Kr.sand. Me gjekk mykje rundt og bare kikka på ting og tang, ho fann nokre julegåver og så var me innom vår stamkafé, Steam. Godt med ein god kopp kaffe, og så blei det jo mykje prating! Før me tok bussen heim, var me innom Meny på Straensenteret, og desse epla møtte oss då me kom inn i butikken. Artig! Var også ein tur innom biblioteket, så no skal det bli mykje lesing her i huset :)

Legg igjen ein fin tanke