9. des. 2012

Førjulstid på Sola

Heime på Sola! Nesten ein månad med juleferie skal bli herleg. Har hatt nokre travle, men fine dagar i Kristiansand. På torsdag var eg jo på styremøte, og mesteparten av fredagen brukte eg til å pakke kofferten med klede og det eg elles skulle ha med meg. Frå seks til ni var eg på nissespeling saman med ein fin gjeng i frå brassbandet. Me brukte litt tid på å komme i gong, men etter kvart lydde det ganske ålreit :) I går fekk eg pakka resten av kofferten, og eg stod ei stund på kjøkkenet der eg bakte sjokoladestenger som me skulle ha med til julebordet med Agder brass. Det er der biletet blei tatt. Me hadde det veldig artig med quiz, "Eyetoy" og mykje lått og løye. Og i dag måtte eg tidleg opp; bussen som eg skulle ta, gjekk klokka ni. Bussturen gjekk fint, eg høyrde på musikk og slappa av. Eg gjekk av på Helleland, for mamma og eg skulle jo innom julebyen Egersund. Kjempekoseleg med ein liten jentetur, og no byrjar verkeleg førjulstida!

Legg igjen ein fin tanke