5. des. 2012

Ferdig – no er juleferien her!

Eg er ferdig med alle eksamenane mine, og har no offisielt JULEFERIE! For ei herleg kjensle! Sjølve eksamen kunne gått betre (men også verre), men eg er strålande fornøgd i og med at eg har strevd med å skjønne alt i dette emnet. Det har vore så mykje å halde styr på, og ikkje alt har vore like enkelt å forstå. Men no er eg ferdig. På sundag ber det mot Sola, men på vegen blir det ein stopp innom julebyen Egersund saman med mamma. Det er et par år sidan sist gong eg var der, så eg gleder meg litt ekstra mykje i år. Der er det alltid så god stemning med folk i nissekostyme, julemusikk og fleire, små torgbuer der det blir selt heimelaga produkt. Saman med pynting av treet på lille julaften, Tre Nøtter til Askepott, Reisen til Julestjernen, og vere saman med familien i jula, er det dette som er jul. Prøv ut julebyen du også! På biletet ser de kor glad eg er etter overstått eksamen; semesteret er over (ikkje skuleåret altså...). I morgon er det siste dag på jobb for dette året, og seinare på kvelden skal eg på styremøte med brassbandet. Og elles skal eg pakke og slappe av dei neste dagane :)

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Anonym sa...

Festlig bilde :) Og det er deg vel ut nå med juleferie:)

Silje sa...

Med nisselue og skulefri, er eg klar for juleferie! :D

Legg igjen ein fin tanke