17. nov. 2012

Stavanger Open 2012

Helga byrjar å nærme seg slutten, noko som alltid kjem som ei overrasking. Helgene går så altfor fort, spesielt dei der ein er fri og frank, og ikkje treng å gjere så altfor mykje. I går sov me lenge og vel, men me fekk utruleg nok lese noko pensum (for eksamenane nærmar seg med stormskritt) i tillegg til å berre sitte i sofaen og sløve. Ute har regnet verkeleg hølja ned. Både i går og i dag. Men det er jo slik det ofte er her på Sola og i Stavanger-området; regn, regn og atter regn. Har i dag vore i Stavanger forum for å høyre på Skolekorpset Sola (skulekorpset i mitt hjarte) og Grim skolemusikkorps. Det er skulekorpskonkurransen Stavanger Open no i dag – det er jo derfor me er her denne helga – og eg må seie at eg er imponert! Eg blei faktisk rørt der eg satt i salen og såg mitt gamle skulekorps på scenen. Dei er så flinke alle saman, både Sola og Grim! Det blir Kr.sand i morgon, men om berre tre veker har eg juleferie, og då blir eg jo her til over nyttår.

Legg igjen ein fin tanke