21. nov. 2012

No er me i gong!

Og...der! Eksamensperioden er i gong. I dette semesteret har eg berre to eksamenar, men det er likevel eksamenar som eg må gjere og eg vil jo helst gjere det bra :) Denne fyrste eksamenen er heimeeksamen, noko som vil seie at me får ei veke på å skrive denne oppgåva, med dei hjelpemidla me har for handa. Enkelt?! Tja, sensorane har jo desto høgare krav til kva ein god heimeeksamen er enn ein eksamen me skriv på skulen utan noko form for hjelpemidlar. Eg er i alle fall i gong med denne heimeeksamenen etter at oppgåveteksten blei lagt ut tidlegare i dag. I går hadde me (klassen min og eg) siste forelesning for dette semesteret, og no er fokuset retta mot eksamenane. Og litt korps innimellom. Har ikkje tatt nokre nye bilete i det siste, så eg legg heller ved nok ein bileteserie i frå Downton Abbey. Alle er nok ikkje like hekta som det eg er, men eg viser desse bileta likevel ;)

Legg igjen ein fin tanke