23. nov. 2012

Heimeeksamen

Slik har dagen min vore i dag: pensum, boka Nedstörtad ängel av Per Olov Enquist, halspastillar, litt sjokolade og kaffi. Byrja å få vondt i halsen i går, og då eg kom heim frå jobb, hadde han der fine kjøpt både halspastillar og sjokolade til meg. Slik at eg kunne føle meg betre :) Sparte det til i dag, for eg visste det kom til å bli ein lang dag med mykje lesing. Ja, eksamensperioden er i gong for fullt. Var på skulen i går og fekk skrive ned ein del tankar ang. oppgåva, og eg fekk kladda litt. Og – det blir nok skulen på oss begge to i morgon. Ingenting er betre enn å stå opp tidleg om morgonen på ein laurdag, få i seg ein god frukost, dra på skulen, få gjort ein masse og så komme heim, slappe av i sofaen og ete ein god pizza eller anna laurdagsmiddag. Eg gleder meg allereie!

Legg igjen ein fin tanke