28. okt. 2012

Vakre fargar

Sjå så vakre fargar hausten bring med seg! Desse fargane lyser opp ein grå og keisam dag, og med eitt blir dagen så mykje betre. Det same gjeld ein varm kopp med te eller kakao, ullteppe, stearinlys, eit lite glimt av sola, varme og fargerike klede, ein god film og kjærasten. Kanskje ikkje alt på ein gong, men som eg har sagt før er det slike ting som, i alle fall for min del, kan gjere hausten litt kjekkare og kvardagen litt lettare. Denne helga har gått så altfor fort, men sånn er det jo når ein har det kjekt. Seminar med den flotte gjengen i Agder brass er alltid like kjekt :) Så klart blir ein sliten og (kanskje) litt lei musikkstykket når ein øver på det same stykket ei heil helg. Men det gjer ikkje noko så lenge folka ein speler med er positivt innstilt og har ein god dose humor. På fredag bakte han fine og eg pestonsnurrar, så i tillegg til alle dei fine folka, hadde me med oss ein ordentleg god lunsj. I dag spelte me i nokre timar før me så hadde ei gjennomkøyring og også speleoppdrag i samanheng med fleirkulturell dag i Grimstad. Meir øving i morgon før konkurransen på laurdag.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Moder'n på Møre sa...

Det var det jeg sa - du kom til å bli en ekte brasser :-))
Lett å bli smittet når man lever tett innpå! Hils til den fine dirigenten :-)

Silje sa...

He, he! Det er no fyrst og fremst folka som gjer at eg likar brassbandet ;) Skal nok helse så mykje tilbake frå han fine :D

Legg igjen ein fin tanke