18. okt. 2012

Tett på

Fyrste styremøte med (det nye styret i) Agder brass er gjennomført og eg er fornøgd. Eg har med meg ein god gjeng i dei andre styremedlemmane, så sjølv om eg enno er spent og litt smånervøs, trur eg dette kjem til å gå bra, og at sesongen blir alle tiders! Det blir nok å henge fingrane i etter kvart, men det fyrste som skjer er Siddis Brass om to veker (ein korpskonkurranse), og der har det førre styret gjort mesteparten av det som trengst. Eg hiver meg på og tar utfordringane som dei kjem. Det er i alle fall den innstillinga eg har no, akkurat no, og som eg håpar eg klarar å halde på :) I dag har eg vore på skulen, eg har skrive litt oppgåva i NO-145 og eg har vore på jobb ute på Hånes. På laurdag skal me ha haustmarknad, og der skal aspirantane opptre for fyrste gong. Eg må seie at eg er litt spent, ja! Dagens emne er "close-up", eller "tett på" som eg har omsett det med. Tett på ein flugesopp.

Legg igjen ein fin tanke