4. okt. 2012

Something orange

Hausten er verkeleg her med mykje regn og grått vêr. Her har vêret skifta kraftig frå dag til dag, alt frå regn som berre dett ned og ikkje vil stoppe til sol og vindstille. Regnkledet har derfor blitt flittig brukt. Men eg skal ikkje klage; i og med at skulane rundt om i Kr.sand har haustferie, har me ikkje vore fysisk til stades på jobb og det har dermed ikkje blitt altfor mange eller lange turar ut i det ekle haustvêret. Og med eit slikt vêr og litt meir tid til overs enn vanleg, har me nytta sjansen til å sitje inne med ein film på skjermen, noko varmt i kruset og stearinlys på bordet. Og med eit teppe rundt så klart. I tillegg blir det jo så fine fargar ute på trea no om hausten. Har fått begynt på oppgåva som me fekk tildelt på tysdag. Foreløpig har eg ikkje skrive så altfor mykje, men eg er i gong og eg trur det kjem til å gå bra :) I samanheng med trettidagarsutfordringa, vil eg vise dykk denne boka med tanke på noko som er oransje. Den er berre genial og inneheld så utruleg mykje artig om ting som både er nyttig og unyttig :P Om de finn den på biblioteket ein dag - sjekk den ut!

Legg igjen ein fin tanke