14. okt. 2012

Skulekorpsseminar

Helga har gått så altfor fort, slik den alltid gjer. No sit eg her og høyrer på vinden som blæs ute. Mannen i huset er på seminar i Laudal, sjølv så var eg der i går saman med resten av korpset (Grim skulemusikkorps) og dei andre instruktørane. Då alarmen ringde klokka halv åtte i går (om morgonen altså), var det så mørkt ute at eg ikkje skjønte at det faktisk var morgon! Eg likar ikkje at det blir så mørkt no om hausten! Då hjelper det litt å ha på fargesterke klede, tenne eit stearinlys eller rett og slett berre sitje inne, slik eg gjer no, og høyre på den ulande vinden ute. Var kjekt på seminaret i går med aspirantane, og dei var jaggu meg ivrige etter å lære notar og nye songar :) Kom seint heim i går, og det blei ein roleg kveld. Var nedom byen ein tur i dag for å sjå litt på ting og tang på ein vintagemarknad (nesten ein loppemarknad). Fann ein herleg boleroaktig jakke i ein knallgul farge (som eg ikkje ga så mykje for). Blir kjekt å kunne ta den i bruk når det nærmar seg vår, sølv om det er ei stund til. Legg ved eit bilete av nokre ender som me såg då me var på tur førre helg (emnet for biletet er "animal"). Og så kjem jo Downton Abbey på skjermen i kveld!

Legg igjen ein fin tanke