22. okt. 2012

"Ein fin liten blome..."













"Raindrops on roses and whiskers on kittens. Bright copper kettles and warm woolen mittens. Brown paper packages tied up with strings. These are a few of my favorite things...". Eg veit at ein på biletet ser ein stemorsblom og ikkje ein rose, men eg likar så godt teksten til denne songen (og songen er jo frå den fine musikalen Sound of Music, noko som berre gjer den endå finare). Er det noko eg saknar om hausten, så er det dagslyset som no om hausten forsvinn så altfor fort, og så er det blomane. Blomane i alle moglege fargar, blomane som duftar så godt, dei lysar opp ein grå kvardag. Men sjølv om det er haust, er det nokre blomar som nektar å visne, slik som stemorsblomen på biletet. Den gjer ein kald og mørk oktoberdag litt lysare og det er noko ein kan like. Forelesningen på skulen blei i dag avlyst på grunn av sjukdom, så planen i dag er å lese litt i pensumbøkene mine, kanskje øve litt og så blir det jo øving med Agder brass utpå kvelden. Så sjølv om måndag ikkje er min favorittdag i veka, trur eg dette kan bli ein fin dag :)

Legg igjen ein fin tanke