3. sep. 2012

Something green

Motiv nr. fire i trettidagarsutfordringa, er "something green", eller noko grønt som det heiter på norsk. Eg kunne ha gjort det uhyre enkelt og berre gått rett utanfor døra og tatt bilete av graset eller eit blad. Eller den gamle, grøne mobilen min. Men så kom eg på at me i sommar, rett før me kom tilbake til Kr.sand, kjøpte ein grøn koffert. Og om det er nokon tvil, så er det den de kan sjå på biletet i dagens innlegg ;) Før brukte eg aldri å kjøpe grøne klede eller grøne gjenstandar, mykje fordi at blå var min farge, mens grøn var bror min sin farge. No i de seinare åra har eg stadig tatt meg i å kjøpe fleire grøne klede, slik som denne kjolen, og også grøne objekt, slik som kofferten. I går hadde me ein veldig lat dag. Sto opp seint og brukte lang tid på frukosten. Me fekk vaska litt sengeklede og lese litt pensum, men det var det heile av fornuftige ting. Men det var trass alt sundag. Herleg å kunne ta fri og berre slappe av med kortspel, ei god bok og kjærasten. Var innom skulen på forelesning i dag og seinare blir det korpsøving. Veit at me skal få nye notar i dag. Gleder meg til å spele litt korpsmusikk igjen saman med alle dei herlege folka!

Legg igjen ein fin tanke