10. sep. 2012

Seminar til Randøya

Endå ei veke er over og ei ny er i gong. I helga var eg jo på seminar med Hånes og Tveit skulekorps. Seminaret var ute på Randøya, så det blei både båttur (for å komme seg til øya) og overnatting. Me tok båten frå Skudeviga kl. ti om morgonen på lørdag og for å komme oss til Randøya, måtte me køyre gjennom den "berømte" og nydelege Skippergada. Fint vêr var det også :) I løpet av helga fekk me spelt og øvd ein del på forskjellige korpsnotar, musikantane prøvde fiskelykka, me åt grillmat, dei yngste blei hypre på snop og elles hadde me ein fin kveld. Fin dag i går også med god frukost (fekk faktisk kokt egg), to små øvingar og minikonsert for dei foreldra som var til stades. Til å berre ha spelt i to veker, er dei nye aspirantane på god veg og eg må seie at eg blir litt stolt (må i same slengen få takke instruktørane som gjer den aller største jobben). Med andre ord har eg hatt ei veldig fin helg som blei avslutta i sofaen med kjærasten min i går kveld! Dagens motiv er "fruit" og då fall valet mitt på eit eple eg fotograferte då eg var nede i Marviksbukta på fredag. 

Legg igjen ein fin tanke