20. sep. 2012

Helga nærmar seg

Vekene fyk av garde og eg sit her med ein følelse av at denne hausten kjem til å gå altfor fort. Eg har allereie begynt å tenke på julegåver, for eg veit at jula kjem like brått på kvart einaste år. Snart skriv me oktober, så kjem november og eksamenar før det så blir desember og juleferie. Rart det der kor fort tida går. Her i Kr.sand går det i det same, noko som vil seie skule, korps (både jobb og som musikant) og så blir det litt vener innimellom. Var på ein fest førre helg med ein del av folka frå dei to fyrste åra her på UiA, og det var kjempekjekt å sjå dei igjen, snakke med dei, ha det hyggeleg saman. Men eg merkar at det er skulen som tek mest tid (ikkje for det; eg er jo trass alt student). Det er ein del pensum som skal lesast og bli forstått, nye ord skal puggast og det er oppgåver som skal bli gjort. Men eg trivst med det. Det er ikkje alt som er like lett og like kjekt, men norsk har alltid vore et av mine favorittfag. Det er ein grunn til at eg valde nordisk språk og litteratur som det siste året i bachelorgraden min :) Elles gleder eg meg til helga, både fordi det er helg (ein kan slappe litt av) og fordi eg på laurdag skal spele på "bilfri dag" saman med brassbandet. Så er du i Kr.sand, må du berre ta turen innom sentrum for å høyre oss spele ;)

Legg igjen ein fin tanke