7. sep. 2012

Ei bokhylle

I førre innlegg la eg ved eit bilete. Det biletet var eit forsøk på å vise noko fra eit høgt perspektiv, det me på skulen lærte å kalle "fugleperspektiv". Og dagens bilete viser det omvendte, det ein ofte kallar "froskeperspektiv". For dei som lurar på kva eg har tatt bilete av, så er det vår vesle bokhylle sett nedanfrå. Bokhylla som sto på loftet heime på Sola inntil me tok den med hit til Kr.sand. Den hadde sikkert blitt endå finare ved å måle eller dekorere den, men den gjer jobben sin og det er det som er viktig. Når me er to studentar i hus, blir det jo ein del bøker og bokhylla er derfor ein god ven. Men får me fleire bøker no, må me snart ha ei ny bokhylle... Vel, eg skal ikkje skrive eit langt innlegg om ein heilt vanleg og normal bokhylle. Sit her i leilegheita og er litt einsam. Han fine som eg bur i lag me er på seminar i Oslo. Eg skal jo også på seminar, men ikkje før i morgon. Keisamt! Var på jobb i går og eg trur dette kan bli eit kjekt år som aspirantdirigent :) Hadde ikkje forelesning i dag, så eg nytta sjansen til å sove litt lenge før eg tok ein tur ned til sentrum og til slutt ned til Marviksbukta. Der satte eg meg på ein benk, berre meg, fuglane og havet. Må jo nytta meg av det fine vêret så lenge det varar. I morgon blir det som sagt seminar, og også nokre timar på sundag. 

Legg igjen ein fin tanke