6. aug. 2012

Rosa villbringebær

Sommarferien går mot slutten, og om to veker byrjar skulen igjen. Då er det slutt på gratis kost og losji ;) På ein måte skal det bli fint å komme tilbake til Kr.sand med rutinar, korps, studievener og vårt eige liv. Men i og med at eg "berre" har jobba denne ferien, skulle eg gjerne ha hatt ei ekstra veke der eg kunne ha slappa av, kome meg litt vekk, kanskje plukka nokre gode villbringebær som på biletet. Det hadde vore noko, det. Likevel veit eg at ein kan ikkje alltid få i både pose og sekk, og eg veit at det eg har tent på å jobbe i sommar, kommer godt med, både no til hausten og på sparekontoen. Men eg likar tanken på at til helga har eg langfri før mitt siste skift og då skal kjærasten og eg ein tur til hytta. Han kjem hit til Sola om to dagar, og etter seks veker frå kvarandre er eg veldig klar for å sjå han igjen! Det skal bli så fint :) Til vanleg så bur me jo saman, så det er litt rart å vere borte frå kverandre såpass lenge. Vel, eit lite innlegg herifrå før eg skal av garde på jobb.

2 fine tankar - legg igjen noko fint du også

Machokatten Pluto sa...

Er det ikke du som liker å rydde? Hjelp! Les bloggen min! 2xhjelpx2+5-3

Silje sa...

He, he! Joda, eg likar å rydde, men alt til si tid ;) Og eg les bloggen din titt og ofte :)

Legg igjen ein fin tanke