3. mai 2012

Oppgaveskriving

Merke at motivasjonen for å sitte inne og skrive e veldig lav når solå ute skinne sånn som den gjørr. Og fuglene som synge ute får meg t å ville sitte ute og sole meg med ei god bok i fanget... Men den gang ei. E heldigvis så godt som ferdig med oppgaven i medieproduksjon, i hvert fall når d gjelde produktet som nå e sendt t trykkeriet. Har enda litt igjen på rapporten før eg kan sei meg ferdig, men den tidkrevende delen e unnagjort! Men så har eg jo den evinnelige bacheloroppgaven! Ska på siste veiledningssamtale på tirsdag, så får me se kossen d går... Fekk med meg min fine ut på tur i dag, for eg klarte ikkje å sitte inne lenger. E artig å gå på tur i nærområder her, for d e så mye me ikkje har sett ennå. Gjekk ned t Galgebergtangen, og me blei veldig overraska: nabolaget liknet veldig på ei ordentlig bygate, akkurat som i Posebyen midt i Kristiansand sentrum. Einaste forskjellen e at Galgebergtangen ligge rett ved sjøen og d gjørr ikkje Posebyen. Må sei at d va skikkelig fint der og i hvert fall i dag då solå skinte på d meste! Og så e d fint når d kommer blomster på trærne. Va ute og marsjerte med ungene på jobb i dag, så alt i alt får eg jo nyte litt av d finværet som e. Og snart nærme d seg sommerferie :)

Legg igjen ein fin tanke