27. mai 2012

Idyll


Det var solnedgang.
Det var latter, det var sang.
Det var sommerfri.
Det var sjø og magi.


Ja, de siste dagene har virkelig vært idylliske. Solå har skint dagen lang og badetempen har vært herlig. Einaste skåret i gleden e at eg fremdeles har ein eksamen igjen (fustkommende torsdag), någe som betyr at eg har ikkje heilt ferie ennå og må fremdeles lese ein del pensum. Kan eg ikkje bare ta med skolelektyren ut i solå?! Tja, någe av d, men mesteparten av pensumet ligge (så klart) på dataen... Ja, ja! I går sykla eg ned t byen der eg traff ei av mine beste venninner. Me har hatt mye å gjørr på kver vår kant, så d va på tide at me endelig fekk t å møtes. Satt ute på ein benk, spiste ein is, prata om alt mellom himmel og jord. Så utrolig fint! Har i dag vært ein tur ned t Bertesbuktå (der eg bada på fredag). Kjempefint og herlig å nyte solå (sjøl om eg kanskje burde lest t eksamen)! Bada i dag også, og fekk også solt meg litt (skille!). Ellers blir d ein rolig kveld her, mens i mårå har eg invitert någen fra klassen hjem. Me ska nemlig ha diskutere emner og oppgaver (og eventuelle problemer) ang. eksamenen på torsdag. Tror d blir både kjekt og lærerikt :)

Legg igjen ein fin tanke