11. mai 2012

Favoritter













Sitte her i sofaen og stirre på skjermen. Håpe på at ordene ska komme t meg. Må få gjort någe skolearbeid. D e jo tross alt under ein måned igjen t oppgavene ska leveres. Men d e ikkje så lett når sommeren e rett rundt hjørnet og d e d einaste eg klare å tenke på. Tenk kor fint d ska bli å kunne la være å tenke på skole og skoleoppgaver i to måneder. Kjenne solå i ansiktet mens du sitte ute på den grønne plenen – "these are a few of my favorite things...". Eg skreiv ein liste øve någen av mine favorittaktiviteter og -ting. Har du någen spesielle favoritter som du vil dele? Her komme d i hvert fall någen flerne av mine favoritter:

✦ sove så lenge eg vil ein lørdag eller søndags morgen
✦ eller d motsatte: stå opp tidlig ein helg for å få mest mulig ut av dagene
✦ høre fuglene kvitre ute og se blomster blomstre når d nærme seg vår
✦ våkne opp ved siden av den fineste kjæresten
✦ sitte inne i sofaen med ei god bok og ein kopp kaffe mens d hølje ned ute
✦ hercule poirot
✦ drømme meg bort i klesstilen fra mad men
✦ gå i bunad (glede meg t 17.mai)
✦ hoppende geiteskillinger og pingvinunger
✦ synge så høyt eg vil – spesielt sanger fra musikaler
✦ lage ting og tang t leiligheten

Legg igjen ein fin tanke